Hayris35- her halükarda normal doğum istiyorum bı aksilik olmazsa Rabbim izin verirse 🤲 ama dün bı arkadaşım da bnmle aynı fikirdeyken bianda sezeryanla doguracam dedi tabi şok oldum 🙄 megersem çatı muayenesinden çıkmış onda bile bayılmış kan gelmiş buna dayanamadım asla normal doğum yapamam diyince bı tirsmadim değil çatı muayenesine girene kadar normal doğum diyorum 🙏🙈😊