tosbikimmm kızlae bimin peynir helvasını çooook seviyorum bir oturmada bir kutu yiyorum sonra vicdan azabu çekiom hem şeker hem kilo açısından benim gibi çok seven yiyen varmı bunu
mercimeginanne tosbikimmm ben A101 den yada Migrostan alıyorum ama 2-3 tatlı kaşığı anca yiyorum :) o bile bayıyor beni 😂
sternocleidomastoideus tosbikimmm ben hamilelikten öncede çok yerdim onu kendimi bildiğim için almıyorum😂
dorugunannesi34 tosbikimmm bende peynir helvası aşığıyım ama şekerli baya hepsini yiyemem😂😂 iki üç kaşık nefsim gitsin die yerim
Kubrasngl tosbikimmm onun bide antep fıstıklı olanı var ama bimde değil. İçinde kocaman kocaman fıstıklar vaar 😊 allahım yok böyle bişey
mercimeginanne tosbikimmm ben çok tatlı seven biri değilim ondan az yiyordurum belki ama sen genede dikkat et 🙈