Gkcgkc şekeriniz var diye sezaryene almazlar da şekeriniz çok yükselir bebeğin suyunu artırır doğumu tetiklerse ve o an bebeğin durumu normal doğuma uygun değilse ya da şekeriniz sağlığınızı ciddi şekilde etkilerse o zmn bir tık erken sezaryene alabilirler diye biliyorum. benim şekerim çıkmıştı ama hep normali bekledik 40. haftada sezaryen oldum ama başka bir sorun çıktığı için