Susam20 Merhaba 13+2 haftalığım. Bugün bir oğlum olacağını öğrendim bana isim tavsiyesi verebilir misiniz🥰
Oykuaygun Susam20 biz kuzey düşündük 🥰 Çınar, Miraç isimlerini de çok severim. Sağlıkla gelsin bebişiniz 🐞☺️