Efomm21 Bak yine Dayanamadım Cevap Verecem 😌 , Haklı Olduğun Yerler Var Güveni Erkek Verir Kadın Alır Adam Sürekli Telefon Saklıyor Vermiyorsa Sana Kendini Değerli Hissettirmiyorsa Tabiri Caizse Eşeğin Aklına Karpuz Kabuğunu Düşürürse Sağlıklı İletişim Kopar Haliyle ,, Bende Teee Üstlerde Yazdım Eğer Okuduysan Gereksiz Kıskançlık Yapıp Tadınızı Tuzunuzu Kaçırmıyorsan Eğer Kararlı Davran Dik Dur Arayıp Sorma Diyorum .. Şimdi Barışsanız Ne Olacak Ki , Seni Yine Hesaba Almicak 3-5 Gün Sonra , Madem Telefonu Saklıyor Gizliyor Şeffaf Değil Bırak Kapına Gelene Kadar Bırak Üzülmeyi Düşünme Bile ,, Eşlerin Gizlisi Saklısı Olmaz .. Üstte Sürpriz Yapıyor Belki Saklıyor Belki Diyen Saygı Değer Arkadaşım Sürpriz Mutlu Etmek İçin Yapılır Kız Ağlıyor Sızlıyorsa Ve Bir Sürpriz Varsa Yazık Ağlamasın Sürpriz Kaçarsa Kaçsın Der Sürpriz Pahasına Kavga Bırakıp Gitme Gelmem Almam Sözleri Sarf Edilmez ,, Neyse Herkesin Fikri Kendine Hoş Ve Doğru ,, Kimse Benimle Aynı Düşüncede Olmak Zorunda Değil , Düşüncelerim %100 Doğru Diye Bir İddam da Yok ,Bence Yapman Gereken Yakasını Bırakman ,, Dönerse Alır Karşına Şeffaflık İstiyorum Dersin Dönmezse Bir Telefon İstedin DiyeDönmeyecekse Batsın Bu Dünya 🤦🏻♀️