Efomm21 Eşin İnadına Tavır Sergilemekte Neyin Nesi ?? Hamile Karım Üzülmesin Ağlamasın Stres Yapmasın Diyeceğine İnadına Vermiyor Gidiyor Arayıp Gelip Almam Diyor ,, Sen Neden Bunu Sıkıntı Yapıyorsun ki , Evlilik Denen Müessese Üstelik Kadın da Hamileyken Böyle Beş Dakikada Bitmez Allah’ın İzniyle ,, Bence Aramayı Sormayı Bırakıp Onu Yalnız Bırak Ve Düşünüp yaptığı Hatayı Anlaması İçin Ona Zaman Ver ,, 2. Evliliğini Yapmış Biri Olarak Şunu Söyleyebilirim Ki Ağzına Tükür Dünyayı Dar Et İnatsa İnat Et Ama Asla Boşanmayı Düşünme Ve Boşanalım Gibi Ağır Laflar Etme ,, Eşinin Yaptığı Çok Yalnış , Evlilik Herşeyi Paylaşmaktır Telefonu Sakınmak Vermemek Kabul Edilir Bir Davranış Değil Böyle Bir Tavırla Karşılaşana kadın Herşeyi Düşünür Birde Hamile Psikolojisiyle ,, Sen Taş Mısın Ağaç Mı ?? Özle Ama Sabret Biraz Sensiz Kalsın ..