Oaxell ve bunu tavsiye ediyorlar millete…gerçekten facebook, twitter,instagram profili olsa direkt şikayet ederim..gerçekten paraya ihtiyacın varsa bu kadar muhtaçsan gider kaymakamlıktan yardım istersin..ya da dilencilik yaparsın..Bu yaptıkları kul hakkı, kadının düşmanı bazen kadın oluyor maalesef…eli ayağı tutan herkes çalışmalı bence,çalışmaya üşeniyorsa da böyle çakallık yapmak yerine,dinlenmeyi denesin..