Euphoria Sel-kcr11 gece yatarken 2 adet için. Gün içinde bulantınız olursa 2 adet daha içebilirsiniz. Doktorunuza sorun yinede bana bu şekilde kullanmam söylendi
Ozlem23 Sel-kcr11 hamileler için üretilmiş bı ilacmis o bı zararı ilmaz olsa zaten doktor söylerdi senden sakalayacak değil ya bende kullandım uzun süre birşey olmadı çok şükür
Ozlem23 gaamzee ben her iki ilaç kutusu arasında bir gün bırakıyodum doktora yazdirmadan önce baktım olmuyo hemen gidip aliyodum o gün berbat geciyo gerçi ama napalim şimdi bıraktım ama bir ay oluyo seninde geçer inşallah bulantin
rafadanyumurta Sel-kcr11 34.haftadayım hala kullanıyorum. Bi zararı yok aksine içinde e vitamini var dedi Dr. O olmadan günüm geçmiyor maalesef