gul_123 _melike_6 aramızda 1 gün var sizin şikayetleriniz nelerdir iç çamasırınızda ıslaklık oluyor mu acaba
Remziye_2121 gul_123 her gece bebişimin hayalini kurarak sorunlarımı giderip uyuyorum içimde de bebeğim erkek olacak diye bir his var
_melike_6 gul_123 Evet maalesef ki bazen de korkuyorum açıkçası regl olmuş gibi bir his oluyor 🤦🏻♀️İlk gebeliğimde öyle bir sorun olmuştu da o yüzden korkum
gul_123 Remziye_2121 o his bende de var 2 kez rüyamda erkek bebek gördüm rüyada erkek bebek görenin kız çocuğu olur diyorlar ama bilmiyorum,cinsiyeti hiç önemli değil sağlıklı olsun yeter
Remziye_2121 gul_123 aynn ama ben rüyamda hiç görmedim cinsiyetini de öğrenmek için daha 15 haftamız var
Nursel67 @gul_123 36 haftalık olduk kızımla ☺️ Hamilelikte uykusuzluk ve ağrılar dışında güzel geçiyor 🥰☺️