Deletedmom202 tansiyon takibi yaptırın 14.9 ve üstü çok sıkınto bendede şişeler vardı yüksek tansiyon ve protein kaçağından 36+1 doğum yaptım doğumdan sonra bacaklarımı tanıyamadım 4-5 güne düzeldi ama tansiyon yüksekliği devam ediyo doktor 40 gün dolana kadar tehliken devam ediyo evde tek kalma dedi