Kirazannesi Merhaba anne adayları 9 haftalık hamileyim ve bugün kahverengi bir akıntım oldu. Yarın için doktorumdan randevu aldım ama çok korkuyorum. Başına böyle birşey gelen varmı. Nedir sizce
metehaninannesiii Kirazannesi yerleşme kanaması o rahim büyüdüğü için bebek yerleştiği için olur korkma canım kırmızı veya acik pembe olursa dikkat et
Fatmas Hiç korkma canım. Insallah sadece yerleşme kanamasıdır o. Sen yinede kendini yorma. Bi süre yat dinlen. Bir şey olmaz insallah :)