es-es1 Geçen hafta kontrole gittim bu hafta tekrar çağırdı doktor gittiğin günden itibaren mi gün sayılıyor 10 gün yoksa ertesi gün mü başlıyor bilemedim 🤷♀️
Senyil21 es-es1 gittiğin günden itibaren başlıyor ilk başlarda her hafta gidiyordum bir hafta veriyordum bir hafta vermiyordum şimdi 15 günde bir olucak her gittiğimde vermeyi düşünüyorum elimde oldukça fazlasınıda veriyorum doğum parasından düşülecekmiş çünkü
es-es1 Senyil21 aa öyle bir şey mi var ki bende çok sık gideceğim artık muayene ve nst 200 TL Mart sonuna kadar 400 TL ödeme yaparım 🙄 Doğum parasından düşme her yerde olan bir şey mi acaba
cicekkizimm Senyil21 doğum parasından düşülecek derken, devlet özel hastaneye ödediğimiz muayene ücretini doğum parasıyla birlikte bize geri mi verecek yanlış mı anladım acaba?
SerpilAlmac Gittiğiniz günden başlıyor.. fakat benim de akli ma takılan şu. Cuma günü ilk nst me girdim 35₺ ücret ödedim bu cuma yine çağırdı doktorum muayene parası vermeyeceğim 7 gün arayla gittiğim için. Peki nst için ayriyetten yine para verir miyim
es-es1 SerpilAlmac bende aynı şekilde ilk nst geçen hafta oldu bu hafta tekrar ister bence ücret ödenmez onun için de
160620 es-es1 gittiğiniz gün dahil 10 gün içerisinde. Ben de bilmediğim birşey danışayım bu konuda belki bilen vardır. Ben perinatoloğa gideceğim muayeneye, 10 gün sonrasında da kendi doktorum çağırdı ödeme yapmam gerekir mi 2. Kez gittiğimde?
Senyil21 cicekkizimm evet muayene ücreti ama Kıbrıs’ta öyle Türkiye’yi bilmiyorum ödediğim her para doğum parasından düşülecek benim Türkiye’de nasıl