2baby1cat ben doğumda karşılaşabileceği tüm durumlardan bahsedip (kan, dışkı, küfür, uç durumlarda doğuma tanık olma ihtimali vs) kaldırıp kaldıramayacağını kendisine sormuştum. 1-2 gün düşündükten sonra girmeye karar verdi benimle, fakat tersine de karar verse saygı duyacak kendimi ona göre hazırlanacaktım. Yanımızda eşimizin olması çok değerli ve rahatlatıcı bir şey fakat kaldıramayacağı bir durumsa zaten hassas olacağımız bir dönem, bir de eşlerin travma etkisiyle duygusal gelgitlerinin olması daha yorucu olur sanırım.