Newmomadayi Kizlar manda yogurdu yemek istiyorum vitamin acisindan ama internette manda yogurdu yiyen gec dogururmua, normal doguramazmis vs tarzi seyler okudum. Sizce oylemi 😀
Ozdmrkbraa Newmomadayi çok yağlı olduğu içim öyle derler kaynanam bana erkek bebeğim olacaktı sen geç doğurursun erkek bebek geç gelir bide yağlı yeme çıkaramazsın dedi durdu 36+3 te doğurdum oğlumu 😂 yemeyle alakası yok yani 😂