
Arkadaşlar ben 20 eylülde regl oldum 30 eylülde rahim filmi çektirdim rahim filmi sonucunu 1 ekimde doktora gösterdim doktor alttan muayene etti hiçbir sorun yok dedi adetliyken gel hormon testi yapıcaz dedi hormon testini yapmadan 24 ekimde 4 haftalık hamile olduğumu öğrendim ama e nabızda doktor attığım resimdeki gibi girmiş kısırsam çocuk nasıl oldu