esraemreee Kızlar çok duygusalım. Herşeyi böyle kafama takıyorm. Dün kuzenlerimle kavga ettim beddualar ettim. Ama çok üzülüyorum. Hep ağlıyorum. Napacağım bilmiyorum ☹️☹️☹️
burcinnb esraemreee çookk iyi anlıyorum. En çokda sevdiklerime bağırıyorum sonra pişman olup kendi kendimi yiyip bitiriyorum ah bu hormonlaaaar😭😭
Aras_bebek esraemreee çok iyi anlıyorum sizi ben de havadan nem kapıyorum herşeye ağlıyorum çok sıkılıyorum, hiçbirsey beni mutlu etmiyor gibi 😔
Buseumut2011 esraemreee ahh canım bende aynıyım her önüme gelen şeye ağlıyorum duygusal anlamda çok ağır bi hamilelik geçiriyorum bende bu süreçte bana en güzel destek eşimden geliyo sağolsun onunla güzel geçiyo neyseki 10 günüm kaldı doğuma bu seferde lohusalıktan korkar oldum
Yeppudaa esraemreee kız boşver gel kuzenlerim izin dedikodularını yapak .nankorler ah ah .ben anlatsam varya roman olur roman .
burcinnb Aras_bebek bende öyleyim valla. Arkadaşım oturmaya geliyor o gidince bile ağlıyorum kendimi yalnız hissediyorum sanki kimse gelip gitmiyor gibi değişik bi durum valla Rabbim yardımcımız olsun 😄
Aras_bebek burcinnb amin yine size gelen oluyormuş 23 haftalık hamileyim kimse gelip gitmiyor pandemiden dolayı dışarı çıkamıyorum beceriksizim el işi yapamıyorum kitap okuya okuya Bi hal oldu artık uzanıyorum geçmişe gidiyorum düşünüp düşünüp ağlıyorum 😂😂😂💁♀️
esraemreee Aras_bebek bazen düşünürken düşündüğüm insanlarla beynimde kavga ediyorum onlar bana bunu ne hakla söyler diye ağlıyorum. Yemin ederim psikolojim bozuldu 😅 iyice şizofren oldum
burcinnb Aras_bebek benimde hiç el işi becerim yok🙈 tabi gelen var ama 2 haftada bir. Etrafımdaki herkes çalışıyor maalesef yine de hiç yoktan iyi geliyolar sağolsunlar. Napalım idare edicez artık 🤷♀️😅
Aras_bebek esraemreee aynen öyle daha önce yoktu bende böyle bişey 20 haftadan sonra oldu burda kızların herseye ağlamaları komik geliyordu bana. gülme komşuna gelir başına meselesi benimki 💁♀️😂😂
esraemreee Yeppudaa olup olmadık insanların arkasından konuşmayı çok seviyorlar. Dün hepsinede bağırdım çağırdım. Ama sonunda beddua ettim. Sadece beddua ettiğim için pişmanın. Söylediğim laflar için değil
Yeppudaa esraemreee keşke beddua etmeseydin .tövbe et .boşver kendini üzme .Rabbim gönlünü ferahlik versin inşallah .