denizmanzarasi Kizlar aranızda ilk hamileliğini düşük yapıp ikinci de hiçbir ilaç, kan sulandirici vs kullanmadan hamile olan ve sağlıklı bir sekilde gebeliği ilerleyen var mı?🌸
Birgul denizmanzarasi ben 6. Hafta da düşük yaşadım 1 adet olana kadar korunduk, sonra 1 kimyasal geçirdim test yaptıktan 3 gün sonra adet oldum değerim 20 falandı. Kimyasaldan sonraki ay hamile kaldım hiç bir ilaç falan kullanmadan ve şu an 29. Haftadayım herşey güzel ilerliyor şükür 🤲🏻 😇
Elffnur denizmanzarasi bende cok merak edyrm bu durumu suan bnde hamileym bir kaybım var ilaç kullanyrm sorunsuz geçiren varmı merak edyrm bnde durym burda😊
Merve-1109 denizmanzarasi kimyasal yaşadım kuşum ne bir iğne ne bişey ne kür kullanmadan 4 ay sonra tekrar gebe kaldım şuan 9. Haftayım maaşallah şuan hiçbi problem yok sağlıkla ilerliyor rabbime şükürler olsun 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
denizmanzarasi Merve-1109 ay canım masAllah Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin zamanında😍😍🙏🏻🙏🏻
Merve-1109 denizmanzarasi amin kuzucum rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah hayırlısıyla sağlıkla🙏🏻🧿❤️