Merhabalar ben bugun detaylı ultrason baktım 19+6 haftalık hamileyım ultrasonda bebegimin böbreğinde kist oldugu söylendi üniversite hastanesine yonlendirdi doktor eger büyüme olursa akcigere baskı yapabilirmiş buda sıkıntı olur kisti patlatırlar denıldi onun dışında büyüme olmazsa müdahale edilmeyecek böyle Bi durum yaşayan var mı ben biraz tedirgin oldum