Kızlar 38 hafta dan merhaba ben dogumumu yaptım cok şükür hüseyin im geldi hastaneye muayene DİE geldim Nts yazıp duruyordum size Nts ye girdirdiler sancım cıktı ve alttan baktı 2 santim acıklıgım varmıs ama sancım yoktu 1 gün sancı bekledim hastanede bugun de suni sancıyla dogumumu yaptım cok şükür suan hastanedeyiz normal oldu yarn cıkarz insallah kızlar suan yasıyor olarak fazla fazla kıyafet fazla fazla kendinize bebege bez alın lazm oluyor daha suana kadar 1 pijama mı giydim 3 alt bezi degistim kananamam oldu dan daha sabaha var bakalm sormak istediniz bisi varsa cevaplarım