Sineemm Busbus58 bende oldum bugün sancılar çıkmayınca doktor dogumhaneye yönlendirdi ordada ntsye bağladılar sonra iki kişi çatı muyanesi yaptı bı biri baktı bı diğeri açılma ilk doğumdan olan varmış sadece başlar inşallah bizimde doğum 😀
kaganmetahan Busbus58 bende 38+6 yım Perşembe günü çatı muayenesi oldum ama gelen giden yok bence uyarılmadi bende 😂 sancimda vardı oysaki
Htcnrmllslhgl Busbus58 bende 39+1 im 38. Haftaya giriş yaptığımda oldum çatı muayenesi gelen giden yok 😅