Dr Banu çiftçi kitabını okumuştum 3 aydan sonra saç boyatmayı anne adaylarına bırakıyoruz yazmış. Çünkü insan kendini kötü hissederse bebeğe o daha zararlı siz kendinizi nasıl moralli ve güzel hissediyorsanız onu yapmalısınız. Benim çok beyazlarım çıktı 3 ay dolunca boyatmayı düşünüyorum.