Kimkibu Şeker yüklemesi testi yaptırdım.. 75mg dan doktoruma danışacagım daha göstermedim ama bilgisi olan vardır muhakkak.. sizce nasıl sonuclar çok yüksekmi 🙄 açlık 100 1 saat sonra tokluk 145 2 saat sonra tokluk 110
baobei Kimkibu benim de açlık 87 1.saat tokluk 140 2.saat tokluk 110 çıktı. Normal sanırım sizinki de benimki de. Cuma günü sonuç götürücem bakalım🥰
058elf Kimkibu canım açlık şekerin 70-90 arası olması gerekiyo, tokluk da 90-140 diye biliyorum. Doktoruna bi sor o seni yönlendirir ama şekeri azaltmaya bak bence
Kimkibu Cjdjdj ayy insallah ya kardesim bakmıstı onda gebelik şekeri vardı açlık yüksek falan dedi moralim bozuldu yarın doktorada göstereceğim tabi ama 😔
Kimkibu 058elf şeker tatlı yediğim söylenemez şöyle diyeyim haftada bir tane tadelle yiyorum sadece ki o karar cok oldugunu düşünmüyorum🙄 bir aksam önce doktor sıkınyı olmaz demisti ama hamur işi yedim azıcık acaba o etkilemiş olabilirmi😔
058elf Kimkibu yok canım 1 tadelle den bi şey olmaz ben hafta da en az 5 kez çikolata yiyorumdur 🙈 hamur işi etkilemiş olabilir, en son gece kaçta yiyip sabah aç kan vermiştin
Kimkibu 058elf 8 saat önceye kadar ye iç dedi doktor bende aksam 10 falandı yedim sonra yemediö sabah 9 da test yaptırdım