Razz7020 Bebegimibeklerken1 bende 14+3′üm aynı ağrılar bende de çok oldu. Normalmiş ama insan korkuyor. Yine doktorla iletişimde olmakta fayda var. Ben riskliyim eğer geçmeseydi gidecektim doktora
Kevakar Bebegimibeklerken1 benim vardı doktora idrar yolu enfeksiyonu olabilir mi dedm oda yok dedi..test yaptıralım dedim snra dediğim doğru çıktı..idrarınız da da yanma, tuvaletinizi zor yapıyorsanız bi test isteyin doktorunuzdan
Selly06 Sanıyorum normal. Rahim genişlemesinden oluyormuş. :)ben 16 haftalığım hala ağrıyor. Bu ağrı geçmeyecek diye düşünüyorum artık.