OzgeSahin2 ben ilk doğumda gereksiz doldurmuşum hiç bişeyi gözü görmüyor insanın. kendiniz için elbise gecelik, çorap, terlik depend ya da lohusa pedi ,promalt süt artırıcı takviye içecek falan koyabilirsiniz, benim süslenecek halim yoktu ama fotoğraf çekilirim derseniz kapatıcı allık falan iyi olur solgun görünmemek için. Genel olarak bebek için alınacaklar daha önemli oluyor