paradiseeeeee Hamişler merhaba 3 aylıkken antibiyotik kullandım dişçim vermişti şimdi tekrar içmem lazım aynı diş agrılarım var o ilacı kullanmam lazım aka ismini unuttum dışı beyaz pembeydi bu antibiyotik bilen varmı
kadriye25 paradiseeeeee e nabız varsa orada yazıyor yazılan ilaçlarınız ama hamilelikte kullanılıyor mu doktorunuza danışın. Geçmiş olsun 🤗
paradiseeeeee kadriye25 ya doktor özel muayan reçete yazdı cıkmıyor orda sisteme işlememişler herhalde
Kaderimm paradiseeeeee anladım cnm bende diş ağrısı için danismistim bunu kullanabilirsin demişti discim