Kızlar 15+2 haftalık hamileyim gözle görülür bi şişlik var kasık bölgemden karnıma doğru idrara sıkıştığım zaman taş gibi oluyo normalde yumuşak bu normal mi bide hareketlerini ne zaman hissedicem hep bebeğimi kaybettim paylaşımları görüyorum ister istemez etkileniyorum artık hissedip bunu anlamak istiyorum başımdan bi kürtaj geçti tekrar yaşamak istemiyorum