Kizlar bugün hastane randevum vardı neyse hastaneye gttim lavobaya girdim pecete sümüksü akıntı ve bı nokta kan geldir kahverengi lekelenme oldu doktor söyledim bişey demedi nst girdim geldim sonuclarda güzel çıktı doktorum herşey güzel olduğunu söyledi ama neden böyle oldu 36. Haftamdayim