Doğum yapmış ve hamile olan anneler için acil sorun vardı bugün hastaneye gittim doktor bebeğin başının çok aşağıda olduğunu söyledi ayriyeten de kalbinde Parlaklık olduğunu bildirdi kardiyolojiye falan yönlendirdi haftaya gideceğim ama böyle bir durumla karşılaşıp bebeğini normal bir şekilde kucağına alan anneler var mı sabahtan beri ağlamaktan canım çıktı kalbindeki parlaklık yüzünden😔😔😔😔😔