shrbn25- A1994 Bende de oluyor bir de afedersin idrara çıktığım zaman çok varmış gibi gittiğimde azıcık gelmesi bugün doktora söyledim normal dedi .Şiddetli sırt ağrısı bir de bel ağrım çok fazla oluyor
Minikasya A1994 Ben onu 2 aydır çekiyorum. Şu an ben 29.haftamdayım. Çekicez herhalde. Doktor bişey yok normal diyo
1incir A1994 bende 29.haftadayım bendede var vajina da ağrı bazen sol bacagım kalçamda şiddetli ağrıyo ozamanlarda magnezyum kullanıyorum iyi geliyor.
Emel38 A1994 olmaz inşallah şuan 25.haftaya gireceğiz 16.haftadan beri ağrıyor alt kemiklerim..kalsiyum magnezyum iyi geliyor ,onlar biraz azaltıyor..
A1994 1incir benimde sol kalçam ağrıyor 29 haftaya girince oldu bunlar magnezyum hemen başlıyım bende içemiyordum