Biraz önce bir arkadasımda da sanırım düşük yaptı onu konuşuyorduk ilk basta onda da böyle lekelenme olmus.. lütfen siz çok dikkat edin ben çok söyledim iş yapma dikkat et ilk 3 ay dinlen hamilelikten şüpeleniyoduk ,. Adet olmuyodu. 11 gün lekelenme oldu dün kanaması oldu bugun büyük parçalar sanırım düşük içinde veya büyük parçada vardı..
Demem o ki leke varsa dikkat edin benum doktorumda demişti.. ağrı ve leke kanama vs varsa risk vardır
Doktoru yarın ihmal etmeden gidin yarına kadar çok yorulmayın derim..