Ozge0200 keşke foto yükleseydin. 2li taramada banada 564de 1 riak var down sendromlu olabilir dedi dr amniosentez önerdi. Ben peritonoloji profuna gittim detaylı usg baktı bebeğin sağlıklı dedi perşembe 3lü için gidicem büyük ihtimal yine riskli çıkacak tekrar peritonoloji ye gidicem. İçim içimi yiyor