Babybaby12 bana doktorum verdi folik asidi bıraktığımdan beri kullanıyorum.balık vs çok tüketemediğim için de düzenli alıyorum.Doktor gibi ahkam kesiyolar şuralarda açın biraz araştırın ne otizmi tetiklemesi falan herkes doktordan iyi bilir olmuş yalan yanlış bilgilerle insanları yönlendiriyolar çok bi bilgileri varmış gibi.balık vs çok tükeyemiyorsanız doktorunuzdan isteyin zararı yok yararı var inanın