Arkadaşlar aslında yaklaşık iki üç haftadır göbek deliğinde etraflica yumuşama vardı ama bugün bir de ağrı batma gibi bir his eklendi. Aslında bugün yoruldum onunla ilgili de olabilir tabi. 37.haftamdayim bu arada. Bu durumu yaşayan var mı normal mi yumuşama falan 🤔