Merhaba hanımlar
gittiğiniz,bildiğiniz uygun fiyatlı özel hastane var mıdır normal doğum için?
Fiyatlar çok uçuk yaa ben Ankara eğitim araştırma hastanesinde takipliyim 37+4 haftalığım kızkardeşim geçen hafta İstanbul küçükçekmece Kanuni sultan Süleyman hastanesinde sezaryen doğum yaptı. Doğumhanede o kadar çirkin muamele görmüş ki doğumdan korkuyodum ztn şimdi daha çok arttı o yüzden uygun bi özel hastane arayışına girdim
lütfen yardımcı olur musunuz ?