masalsmomm Sibel__06 kızım var ismi Masal Sera ❤️ Şimdi Allahın izniyle oğlumuz olcak Buğra Efe koyucaz ❤️
Mom053 Kızım olsaydı adı DERİN erkeğe DEMİR koyacaktım. Oğluşum oluyor ama babası alprslan koymak istedi kırmadım ikinci çocuğu ben koyacağım adı da kız olursa derin erkeğe Demir koyacağım 😊 .