Esin25 Ebrubktsc ben gördüm o mercimeğii 😁 adetine 3gün önce iyi bile çıkmış adetini beklesen dha net çıkar ama en iyisi kan ver canm allah hayırlısıyla sağlıklısıyla öğrenip doğurmanı nasp etsn inşalllah gözün aydın hamişşşsin
nurulukaya Ebrubktsc benimde nerdeyse görünmüyordu adetim 3 gün geçmişti testten sonra kan verdim çok yeni olduğu için silik çıkabiliyor demişti doktor hayırlı olsun canım 🌸
Aybeniz Ebrubktsc benmde adete 3 gün kala böyle cıkmıstı bence adet gününü bekle kan için ama var hamilesin tebrikler👏👏👏
csmgh Ebrubktsc Benim de adetime 3 gün kala böyle çıkmıştı. Hemen kan verdim beta hcg 95′ti. 🙏🏻🥰 İnşallah beklediğin güzel haberi alırsın sende canım.🙏🏻
Esin25 Ebrubktsc inşallah canm duam seninle hemen folik asite başla doktorlar folidoce fln veriyor al iç kan ver ama yda erkn gebelk testi al dha net çıkar
Mom103 Ebrubktsc evet silik var ama bu testin markasi neydi eger dusundugum test se onlarda yanlis cikma ihtimali oluyor ama cok yeni gebelik Rabbim hayirli etsin si, isi garantiye alin baska marka testlerde alin bi bakin
Ebrubktsc @Mom103 kutusunu attım😞sol yumurtalığımda sancı var bat’a 3 gün olmasına rağmen ondan dolayı yaptım inşallah vardır 🙏😞
Mom103 Ebrubktsc vardir yaa uzulme ♥️♥️ vardir Allahin izniyle ama baska bi testde alirsan iyi olur ♥️
Snmom İlk bebeğime hamile kaldığım da sizin çizgiden daha silikti. Ama ben hamile kaldığımı hissetmiştim. Büyük ihtimal hamilesiniz kan sonucu vermek en doğru sonucu verir tabii yine de 🤗