Didoo9 16 haftalık hamileyim burnum ve gözüm çok akıyor başım ağrıyor ateşim yok şükür ama ilaç kullanamadığım için nasıl geçeceğini bilemedim. Daha önce yaşamış olan ve ilaçsız iyileşebilen oldu mu acaba neler yaptınız??
metehaninannesiii Didoo9 kaynar suyun icine bol limon sık içine 1 tatlı kaşığı da bal koy karıştır sıcak sıcak iç bunu sabah aksam yap özellikle akşam yatarken yap ki gece rahat uyu naneli limon da icebilirsin beno bunlar gecirdi