Gasimova merhaba.sabah seker yuklemesi icin ac karina hastaneye gitdim icdikden sora cok kotu oldum gozum karaldi kustum.doctora soyledim artik iptal olundugunu soylesi Sagliq ocaginda aclik tokluk testi yapmaaini soyledi.kusmak kotu sonucmu?
Tugba6336 Gasimova Bende çok çok kötü oldum birde tek gitmiştim ilk kan tahliline zor dayandım ikincisinde bir 20 dk kalmıştı kustum. Hemen gittim kan verdim Dr çıktım anlattım tamam sorun yok dedi.
Liladrian Merhaba, şeker yüklemesi karmaşık bir konu. Aynı hastanede farklı doktorların bazısı yaptırıyor bazısı yaptırmıyor. Benim çevremde de insanlar buna çok karşı. Benim doktorum yaptırmamı istedi ve ben yaptırdım. Aynen dediklerinizi yaşadım şeker yüklemesinden sonra. Sadece kusmadım ama ramak kalmıştı. O günden sonra 10 gün göz kararmaları ve mide bulantıları yaşadım. Üstelik tokluk şekerim yüksek çıkmıştı. Hala da iki aydır sürekli kan şekeri ölçümü yapıyor ve yaptırıyorum. Herhangi bir ilaç ya da insülin almadım. Testlerim daha iyi gidiyor. Sanki yapılmasa da olurmuş diye düşünüyorum. Yine de kesin yargılı konuşmak doğru değil, sonuçta bebeğe zarar veren bir durum da oluşturabilir. Umarım iyi sonuç alırsınız.