metehaninannesiii 123455 hepiniz kucağınıza sağ salim alın insalah bende 8 martta randevum var inşallah iyi sonuçlarla gelirim dualarınıza talibim💕
Zeyneb65 123455 benimde 8 mart . Ama bilmiyorum ilk doğumum olacak inşallah. Eger dogmazsa napıyorlar bi bilginiz varmi . Suni sancı ile yatış verirlermi sizce
Htcnrmllslhgl Benımde uygulamada 8 Mart gözüküyor ama cuma kontrolüm var doktor cuma konuşuruz dedi 😥😥
Zeyneb65 Htcnrmllslhgl benimde durumlar sizle aynı . Cuma günü kontrol var . Bakalım hakkımızda hayırlısı olsun sag saglim kavuşuruz bebeklerimize insallah
Meltemkol Zeyneb65 benim cuma karar verecek hiç açılma olmazsa suniyi çok dogru bulmuyor doktorum bakalım inşallah açılır
Arass__ 123455 Bende bugun 37 haftalik oldum, ara sira sancilar geliyor 🤷🏻♀️ Ins bizde pazartesiye kadar beklerizde. 37 hafta cokmu erken olur acaba dogum icin koekuyorum biraz 🙄