Merhabalarr. 31 haftamda kontrole gittiğimde doktor bebeğimin az kilo aldığını ve karın çevresinin geri olduğunu söyledi 1.400dü kikosu 😖😖 haftaya tekrar gel dedi 1 hafta. Et balık süt kuruyemiş meyve çok sıkı beslendimm. Bugün gittim şuanda 1650 gr olmuş ama gerilik hala var dedi. O kadar üzgünüm kafama takıyorum ki bu seferde stresten bebeğim etkilenecek korkuyorum 😔 bu şekilde bir durum yaşayan varmı sonradan haftasını nasıl yakalar bilmiyorum ne yapmam gerekiyor çok üzgünüm 😪😪