Zeynepnacar İki isim çok gereksiz. Ben öğretmenim sınıfımda iki isimli hangi öğrenci varsa onu demeyin hocam, bunu demeyin hocam, bunu kullanmıyorum hocam demelerinden gına geldi. O zaman bu zaman asla iki isim koymayacagım demiştim. 😊 En sonunda soyismiyle hitap ediyoruz. İyi ki iki tane ismim var diyen çocuk da görmedim kendi çapımda anket yaptım da😊