Melissatutar Anneler devlet hastanesine gidiyorum ultrasolnlar siysh beyaz ben renkli görmek istiyorum 30. Haftama giricem özele muayene gitsem ultrasonda görmek istediğimi söylesem görüntü alabilir miyim bilgisi olan🙏🏻♥️
Ysm36 Melissatutar Bebeğiniz yüzünü gösterirse alabilirsiniz 30+5 im bir kere bile göremedim doğru düzgün o anı yakalamak biraz bebeğinizin keyfine kalmış :)
Melek- Melissatutar eğer kullanılan cihaz el verişliyse alırsınız. Ben 19. Haftadan beri alıyorum, doktorum iki ultrason ile de bakıp fotoğrafı veriyor. Hastaneye sorun cihazlarını
Ysm36 Melissatutar Hayır normal muayenede çok denedik renkli olarak alalım diye ama göstermiyor eli hep yüzünde ve bazı hastanelerin usg cihazları renkli değil ekranda renkli görebilir ancak kağıtta siyah beyaz olarak veriyor en son yarım yamalak ekrandan renkli fotoğrafını çektim
SeymaK Melissatutar özellerin hepsinde de var mı bilmiyorum ama benim gittigim yerlerde vardı canım istanbulda mı oturuyorsun
nurdane3504 Melissatutar ben özele gidiyorum 14+5 de renkli gördük maşallah direk kendini gösterdi bizimki bende ilk devlete gidiyordum birkaç kere gittim siyah beyaz veriyor ve ilgilil değil doktorlar zaten renkli görmek de çok güzel ama🤗
Minnakanne26 Melissatutar devlette vermedikleri için bende özele gittim poposu dönükmüş tatlı yedim uyuduğu için çeviremedik 😄 bu hafta tekrar şansımızı deniyeceğiz. Pozisyon uygunsa verirler.