Hamile olduğumu öğrenmeden önce rüyamda kızım olduğunu ve ismini Mila koyduğumu görmüştüm. Cinsiyetimiz belli olunca da ismini bozmadık Mila koyduk.(çok beğendiğim bir isimdi ayrıca) Hatta çiçekli isimli bir kasnak yaptım size de fikir olsun (odasına koyarım diye düşündüm)🥰 Benim şansıma bu sene bu isim biraz parladı sanırım🙈 Var mı başka Mila annesi?❤️