kızlar merhabalar. 16 haftalık hamileyim cuma günü kanama ile dr. gittiö düşük tehlikesi olduğunu söyledi ilaclarımı kullanıyorum ama dün geceden beri ağrım sızım var az öncede uzandım karnım inanılmaz sertlesmis. ilk defa oldu bu durum bende fikri olan ne olur yazabilir mi? cumadan beri çok yıprandım herseyden nem kapıyorum 😞😞😞😞