Kızlar merhaba, 27 haftalık hamileyim. 18 haftadan bu yana sağ böbreğimde genişleme vardı. Geçen hafta 57 mm olduğu anlaşıldı ve acilen stent taktırmam gerektiği söylendi. Üç farklı üroloji doktoruna gittim. Hepsi aynı fikirde. En som acıbadem Bodrum hastanesinde bir doktpra göründüm ve doktor anestezili olarak stenti takacağını söyledi. Buraya kadar bir sıkıntı yok. Ama stent sonrası idrarda kan, enfeksiyon, batma, yürüyememe gibi bir çok şey okudum. Taktırsam son 3 ayım zehir olucak, birde kızım var okula gidip geliyo, ilgilenemem diye korkuyorum. Günlerdir ağlamaktan helak oldum. Stent taktıran var mı ? Yaptırmalı mıyım ?