mutluaile11 18+4 hamileyim. Doktora gittiğimde doktor cok haraketli bir erkek dedi. Ama ben hiç hissetmiyorum hiç hissetmedimde. İlk hamileliğim siz ne zaman hissetmeye başladınız
Dryalp mutluaile11 korkma canım bende 20haftalıkken böyle pıt pıt oluyordu karnımda birşeyler 21den sonra yavaştan hissettim elimi koyuyordum duymak için ilk gebelıgım benımde olur ama anca☺️
Duygu3437 mutluaile11 20 haftamda hissetim ultrasonda hareketli olmaları senin hissetmen gerekli anlamına gelmiyor canım bazıları 23 24 bile hissediyor o yüzden korkma 😂
tupmideligebe mutluaile11 ben 19 haftalık hamileyim doktorum çok hareketli sürekli dönen bir bebek olduğunu söyledi bende hissedemedim 🎀🎀 ama ilk gebeliklerde olurmuş 🥰🥰hissetmek için sabırsızlıkla bekliyordum ❤️
Aras_bebek mutluaile11 benimde ilk gebeliğim 18inci haftalarda hissetmeye başladım ben kişiden kişiye değişir bu durum 22 haftalık olana kadar hissetmeyebilirsiniz🥰🥰
Senayyalcin mutluaile11 çok normal benimde ilk hamileliğim ve 24-25 arası hissetmeye başladım şuan 32 haftalık aşırı hissediliyor :)
Busra34ybg mutluaile11 ben 19. Haftadan sonra ufak tefek hareketler hissetmeye başlamıştım tam olarak 22den sonra net olarak hissettim
Azrabuglem16 mutluaile11 canım hiç endişe etme bende öyleydim ilk hamilelik benimde tam hatiralmiyorum ama 22 yada daha geç fark ettim o zaten hareket ediyor ama sen hissetmiyor olabilirdin bence bunun için stres yapma keyfini çıkar bol bol beslen
Zelisanne mutluaile11 benim de ilk hamileliğim ilk 16. Haftada hissetttim çok küçük pıt pıt ve böyle kayıyor gibi , şu an 25. Haftadayız tekmeliyor hiç durmadan ama üzülme ilk gebelikte 22. Haftaya kadar hissedilmemesi normalmiş 🙏🏻
defneveannesi1 mutluaile11 canim inanmicaksin ama herketleri hissetmiyorum diye dert edip uyuyamıyordum ağlıyordum senin gibi doktorda bebegim cok hareketliydi ta ki 24. Haftaya girene kadar hiç sıkıntı etme bence🥰