Berfoss21 çok şükür herşey yolunda. 34 haftalık hamileyim,, bebeğim de bende iyiyiz bi sıkıntımız yok şükür ❤️
Ciciler yıkandı ütülendi, hastane çantamız da hazır ❤️
Artık tek eksik oğlumuz Temmuz’un ilk haftasının somlarına doğru olacak Doğum ❤️
Ben yolu bitirdim sayılır❤️
Şimdilerde Bayram ve Doğum için temizlik yapıyorum ❤️
Bayram çıkışı da buzluğa pastaları yapıp atacağım. Eve gelenlere ikramlık ❤️
Herkese hayırlı doğumlar Rabbim hepimizi tek bi Ağrı’da kurtarsın inş ❤️