dorugunannesi34 Nur6060 benim betam 48 di hamile kaldigimda smdi 24 haftaya giriyorum coksukur sağlıklı ilerledik
Nur6060 dorugunannesi34 sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🤲peki ikinciye beta hcg yaptırdınızmı kaç çıktı
dorugunannesi34 Nur6060 yok canım tek kan verdim betada çıktı sonra daha doktorum hiç beta değeri istemedi keseyi gördük sonra en son kalbi duyduk öyle öyle devam etti
Mondlicht Nur6060 öncelikle hayırlı olsun inşallah sağlıkla kucagınıza alırsınız. Aynı yerde mi bakıldı acaba kan testi
Mondlicht Nur6060 anladım bazen düzensizlikleri olabiliyor siz Allah korusun kanamanız olmadığı sürece bekleyin bence