Tugcekkkkk belki yeni baslandigi içindir cnm, ben hamile kalmadan önce pandemi sebebiyle 3 4 ay evdeydim yalnızca ev isi yapiyordum, kilo alınca yürüyüşe basladim ama ilk zamanlar ellerim şişti yürürken dalagim sisiyordu ağrıyordu her yerim 5 bin adımda hamile olmama rağmen, vücut alıştıkça rahatladım şimdi 21 haftalik olduk hergun rahat 10 bin adım atıyoruz, zamanla sen de daha rahat atarsın diye düşünüyorum adımları 😊