Arkadaşlar dün bebeğime sezeryan doğum ile kavuştum çok şükür ikimizde çok iyiyiz ama sütüm yok . Bebeğim memeyi tutuyor ama süt yok . Mama verdi hemşireler ama doymuyor sütümü artıracak birşeyler söyleyin lütfen ne uyuyor ne uyutuyor aç olduğu için yavrum . İncir hoşaf komposto pekmez tereyağı karışımı rezene çayı bunları yaptım bugün ama ekstra yap dediğiniz onerdiginiz ne var lütfen söyleyin bebeğim aç mama ile de çok doymuyor